Siirry suoraan sisältöön

CASE

ASIAKASPORTAALI

Lähtötilanne

Teleoperaattorin yritysasiakkaille tarjoaman itsepalvelukanavan pääkomponenttina on portaali, joka yhdistää taustalla olevat järjestelmät – ohjetietopankin, laitetietokantajärjestelmän sekä tiketti- ja tilaustietokannan. Tavoitteena palvelulle on lisätä käyttäjämääriä, tehostaa avun tarjoamista asiakkaalle ja näin parantaa asiakastyytyväisyyttä.

Toteutus

Palvelu siirtyi Orangitin ylläpitoon keväällä 2019. Yhteistyön aikana olemme keskittyneet erityisesti pienkehitykseen, palvelun vakauden parantamiseen sekä modernien ohjelmistotyökalujen käyttöönottoon. Lisäksi olemme parantaneet kehitysympäristöä poistamalla tarpeen toimia asiakkaan tiloissa ja verkossa. Näin pystyimme lisäämään kehitystyön tueksi myös modernit CI/CD-ympäristöt.

Tulokset

Muutosten ansiosta pystytään nopeammin reagoimaan muuttuviin asiakastarpeisiin sekä toipumaan virhetilanteista. Alustan vaiheittainen modernisointi vie palvelun käyttäjäkokemusta oikeaan suuntaan ja auttaa asiakastamme saavuttamaan palvelulle asetettuja kasvutavoitteita.

Haluatko kuulla lisää?